سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستیِ برادران دنیایی، بر اثر زودْ گسلیِ علل آن، گسسته می شود . [امام علی علیه السلام]

آفریقا

شبکه سه تلویزیون دولتی فرانسه ( فرانس تروآ) یک مسابقه دارد به نام " کستیون پور ان شامپیون" ( " سوالاتی برای یک قهرمان) که یک مسابقه اطلاعات عمومی است که از جهت فرم کلی شبیه " نام ها و نشانه ها"ی تلویزیون خودمان در سال های دور است. این برنامه از حدود هفده سال قبل با یک مجری به نام ژولین لوپر برگزار می شود و بسیار پربیننده و موفق است. از نظر اطلاعاتی هم انتشاراتی معروف لاروس که انواع فرهنگ ها را منتشر می کند، این برنامه را تغذیه می نماید. این برنامه اینقدر موفق است که در شهرهای مختلف فرانسه کلوب هایی برای تمرین و از این حرف ها دارد.

 

اما غرض:

 

اخیرا این برنامه  مسابقه ویژه ای را بین دانشجویان مدارس عالی فرانسه برگزار کرد که نفر اول آن علاوه بر 1500 یورو خرید از لاروس برنده یک سفر به قبرس و یک رنوی مگان مدل 2007 شد. در این برنامه که در آن تماشاگران از دانشکده های مختلف با یونیفورم های مرتب و منظم شرکت کرده بودند، شرکت کنندگان ضمن پاسخگویی به پرسش ها درباره دانشکده خودشان، رشته شان و اهداف آینده شان صحبت می کردند. برنامه ای جذاب با شرکت جوانان 18 تا 23 ساله که به بهترین نحو ممکن نوجوانان و کودکان را مخاطب قرار می دهد و به نوعی راه حرفه و رشته گزینی آنان در آینده را نشان می دهد.

 

ژولین لوپردیروز و امروز

 

 

 

 

ایکاش:

طراحان برنامه در تلویزیون ما نیز می توانستند شبیه چنین برنامه های خط دهنده ای را در این رسانه تکتاز در عرصه رسانه های تصویری در کشورمان بسازند. به خدا جمع آوری ماهواره ها راه حل نیست< اشکال از ناتوانی و سیاست گذاری های نوک دماغی و به اصطلاح مصلحتی خودمان است. جوانان را دریابیم که " خیلی زود دیر می شود."  




کوروش فخر طاولی ::: دوشنبه 86/3/14::: ساعت 1:47 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 12


بازدید دیروز: 6


کل بازدید :98339
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
کوروش فخر طاولی
دوستدار آفریقا
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<